4. okt. 2010

Nytt til Poppy Design


Det er mye Marianne og jeg har fått i pakken fra Vibeke og det er nesten sånn at jeg ikke vet hva jeg skal hive meg over først. Helst har jeg lyst til å begynne på alt samtidig men utålmodige og ustrukturerte meg skal nå prøve å ta en kolleksjon om gangen

Jeg er ikke fan av rosa, men når det er sagt, ble jeg positivt overrasket over meg selv når jeg satt meg ned for å jobbe med ''Sweet'' serien. Det har sikkert en del å gjøre med at jeg liker den lekne stilen OG at arkene ligger i blokk, med 3Dputer som følger med og det er perforering mellom. Denne serien kan jeg jo bruke uten å ta frem hverken kuttebrettet eller limboksen. Anyway: sånn ble det:






Først ble det to minikort og så lagde jeg et foralag til invitasjoner/takkekort/bordkort. Synes det var litt morsomt å gi det et forsøk. Så dette kan vel brukes til både konfirmasjon og f.eks. utdrikkingslag?

3 kommentarer:

Linn sa...

Knall lekre, spennende tøffe kort Maria! Du er og blir en av mine favoritt kort lagere altså :)

Marianne sa...

Det ble jo så lekkert! Og din lekne stil passer helt perfekt til Vibeke sine lekne ark!
Regner med du tar med litt Poppydesign til helgen :D
Jeg synes disse blokkene var helt geniale.

Ha en flott kveld og uke, så sees vi om noen få dager *jippi*

Klem
Marianne

Linn sa...

Takk søteste for så fine kommentarer, blir helt kry altså! Vet www.trel.no har inne sånn sticky back canvas:) Skulle kommet i pakker på 20 hehe ihvertfall ifht mitt forbruk knis!

Ha en fin dag Maria ♥