1. okt. 2010

Oktober: vi feirer og utfordrer!

1. oktober er den store dagen for all slags hapenings !! Alt fra div. greier på privaten...f.eks. et objektiv som tar kvelden den dagen jeg trenger den nest mest...

til at:


CASA KREATIV HAR BURSDAG!

Gratulerer så mye med dagen!


Det er altså nøyaktig 1 år siden forumet ble åpnet og jeg har hatt gleden av å få lov til å være med fra starten av. En del av jobben på forumet har måttet vike for jobb-skole men FOR et fint forum det har blitt og all ære til jentene som har satt det i gang og er så flinke til å drive stedet.

Jeg gleder meg til mange flere år på CASA !!!


I dag har vi også lansert CASAkortmester. Den første opppgaven legges ut på onsdag og nøyaktig 9 uker senere vil den første kortmesteren bli kåret på CASA. Her vil vinneren stikke av med mye bra og heder og ære så sjekk det ut, kanskje det er noe for deg :)


CASAkortkonkurranse blir døpt om til CASAsketchy. Altså en gang i måneden skal vi som driver konkurransen lage skisse selv, som da skal utfordre deltakerne. Dette håper vi vil, sammen med CASAkortmester og helgeutfordringen gi fin variasjon og gi oss mulighet til å lage eget skisse-galleri etter hvert som vi forhåpentlig blir flinkere til å lage skisser. For kunnskapsnivået er ikke akkurat høyt....iallefall ikke helt ennå. Sjekk det ut så får du se min første skisse. Legger det ikke ut her altså :)
Som sagt: 1. oktober er dagen for nyheter og SCRAPPINESS designteam utfordrer nå igjen. La deg inspirere av høstens farger! Her er min løsning:



Bildene blir større hvis du klikker på de. Materiallista på denne venneboken finner du i DT-bloggen. Der vil du også finne alt det flotte resten av teamet har laget

2 kommentarer:

Marianne sa...

For et utrolig herlig album du har laget! Så lekent og lekkert!!

Kos deg i natten :)
Klem
Marianne

ps...nå er det ikke lenge igjen!!

Vibeke sa...

Dette var skikkelig lekkert!!:)

Gratulerer med ny DT plass:)