20. okt. 2010

Produksjon fra treffet

 

Som sagt tidligere har jeg vært på CASA-treff i Tønsberg for par helger siden. Det har dessverre ikke vært tid til en fullstendig oppdatering i bloggen da jeg har hatt en del skolearbeid men når eksamen nå er overstått er det også godt å kunne skrive her igjen.

Treffet var helt supert! Jeg møtte mange som jeg ‘’kjente’’ fra forum, fikk meg mange gode latterkuler og tom. fått med meg et foto-kurs med Lene ( også kalt Nabon på nett). Nå har jeg lært at ‘’linse’’ egentlig heter ‘’objektiv’’ og at ‘’auto’’ knappen er FY selv om det innebærer at jeg faktisk MÅ lese bruksanvisningen og prøve å lære meg min speilreflex. På treffet har jeg også kjøpt et nytt objektiv så jeg satser på at dere snart vil se noen bedre bilder herfra ( uten å love for mye…. )

På treffet møtte jeg også Vibeke for første gang og min gode kort-veninne Marianne (Skorpionen), samt mange, mange andre hyggelige damer. CASA crewet har gjort en super jobb og jeg gleder meg allerede til neste år. Da planlegges det to treff. Joho!

Treffet ble overraskende nok dominert av scrappeprosjekter og SÅ utrolig moro det var å gjøre det igjen! Helt siden har det klødd i fingrene etter å lage flere så spørs om ikke jeg blir scrappende kortlager nå, hehe. Her kan du se min LO (layout) produksjon fra helgen:

 

Funny

Det regner

Niclas bursdag

Summer

Thomas på do

Thomas sover

Ønsker deg en flott dag videre og følg med, det kommer et avsnitt til om ikke så lenge Smilefjes som blunker

2 kommentarer:

Hildegunn sa...

Så flotte LOer! Kjekt å kunne scrappe litt bilder innimellom også :)
Og fotokurs kunne virkelig jeg tenkt meg også, det er mange innstillinger som aldri blir brukt på kameraet....

Ha en fin uke videre!
Klem

Marianne sa...

Du er jo bare så dyktig!! Så gøy å se så mange LOer fra deg :) Så dem jo på treffet da, sto og beundret flere av dem inne på "skrytegalleriet"

Klem
Marianne