3. nov. 2010

Oi, jeg vant!

 

Første gang jeg deltok på Skissedilla, ble jeg plukket ut blant 7 favoritter. Tenkte…det var jo koselig! Kjekt med et løft nå når jeg har begynt å scrappe igjen. Men så vinner jeg jammen hele månedskonkurransen også!

Så mange hyggelige ord på en plass om en av mine LOer har jeg vel aldri sett. Tusen takk jenter!!

Dette er LOen som utløste det hele:

Just chill

Og dette er premien jeg snart får i posten:

Og så kan jeg pynte bloggen min med denne, heldige meg Smilefjes

Heder og ære til deg som har vunnet!

4 kommentarer:

Hildegunn sa...

Gratulerer så mye, det er virkelig velfortjent!

Klem

Silje sa...

Gratulerer! Vel fortjent syns nå jeg! :D

Marianne sa...

Ja dette var gøy Maria!! Gratulerer så mye, vel fortjent! LOen er jo bare så knall!

Klemmer
Marianne

Grethebella sa...

Gratulerer så masse. Vel fortjent må jeg si. Knall tøff LO.

Klem Grethe