2. nov. 2010

Utfordringer på løpende bånd

 

Månedene løper avgårde og vi har allerede kommet til novemberutfordring på alle kanter. Skal nå prøve å få med meg alt

Hos Scrappiness har vi funnet ut at det snart er jul. Tenk! SÅ fort går tiden! Ikke lenge siden vi sa ‘’nå er det høst….’’. Brr.

Utfordringen er å lage en vintageinspirert julekreasjon. I forbindelse med hver utfordring, blir vi alle i designteamet utfordret av Scrappiness til å teste denne oppgaven så her er min løsning:

 

Scrappiness1

Scrappiness2Scrappiness3

Scrappiness4

Materialliste: Quick Notes Scrapbook Company, Tag book Canvas Kit. Juleark fra Maja Design, Distress Walnut stain, lim, stiftemaskin

 

***

CASA er det veldig mye som skjer i starten av en måned. November er intet unntak men for meg som har hovedansvaret for kort og CASAsketchy, har jeg laget en skisse for novemberutfordringen. Hiv deg med på konkurransen eller bare bruk skissen til et eller annet prosjekt om du heller vil det Smilefjes

Skisse #2

Jeg ble utfordret i noe som heter CASAliftering (lifte=kopiere). Altså vi var en gjeng som meldte oss på dette og de påmeldte ble plassert på ei liste. Oppgaven var å finne et prosjekt i galleriet til den over deg og lifte(kopiere) det. Jeg valgte en flott LO til Marion og her er resultatet:

Happiness...

Jeg elsker våren og sommeren og alt det fine (og ekle) det har å by på. En larve er ikke akkurat pent og de som kjenner meg skjønner at jeg IKKE liker insekter. De myke kravlende er de jeg mislikre mest. Men se – en photoshoot i riktig lys kan få tom. denne krabaten til å se litt vakker ut

1 kommentar:

synnøve sa...

Så flott et minnealbum!!!
November er en hektisk tid ja!