22. des. 2010

God jul!

 

Jul er en hektisk tid. Det snakkes om stress…hele tiden. Men jeg har også hørt en klok person si at det finnes positiv –og negativ stress. Kjenner at det som kommer fra hjertet er positiv stress: handle julegaver til barna, se de åpne pakke fra adventskalenderen som vi har laget til de, lage julestemning, skape minner. Så ja, det er strevsomt, men det varmer.

I dag ble jeg påkjørt bakfra. Ja, på den ofisielle bulkedagen. Jenta var kjempenervøs, stiv og rådvill. Jeg var rolig. Det er bare en ting…..jeg smilte til henne og sa at det bare er en ting, at det vil gå bra. Hun smilte tilbake.

Nå sitter jeg og gleder meg til å se barnas smil på julaften, få en god klem. Ønsker deg som er innom en varm, god jul, full av lune minner

 

4 kommentarer:

Turid sa...

Ønsker deg og dine en riktig
God Jul og et Godt Nytt År!

Scrappe og julehilsen fra Turid :)

Marianne sa...

Ønsker deg og dine en herlig jul og et godt nytt og kreativt år!!
Godt det ikke gikk værre på den store kollisjonsdagen.

Mange gode juleklemmer fra
Marianne

Trine sa...

God jul til deg og dine!!! Kos dere masse! Klem

Janne-Lise sa...

Sender deg god juleønsker og håper du har mange fine minner i etterkant av denne julen også .).

Riktig godt nytt år til deg også når tiden er inne. Takk for all inspirasjon du har gitt i året som har gått - og jeg gleder meg til å se fine kreasjoner også i 2011

hilsen janne-lise