31. des. 2010

Godt nytt år!

2010 var året for lesing, eksamener og oppussing. Scrapping og kortlaging hadde jeg lite tid til men dog, den tiden jeg hadde til å holde på var ganske effektv. Mye av min hobbytid ble tilbragt på PCen så 2011 skal bli året der jeg fokuserer mer på kvaliteten i den fritiden jeg har. Jeg håper å kunne satse mer på min lille nettbutikk, ha bedre tid til mine designer-oppgaver og til å pønske ut nye ideer.
I år begynner vår eldstemann på skole og minstemann blir stor snart, hele 3 år. Det er så utrolig herlig å se de utvikle seg på hver sin måte og det kommer nye gullkorn nesten hver dag. De har blitt så ''store'' nå at vi kan gjøre mer og mer sammen, som familie og jeg gleder meg veldig til alle opplevelsene og milepælene som kommer i 2011.

Jeg pleier alltid å gå inn på Aftenposten på slutten av året for å se oppsummeringen av nyhetsåret i bilder. For meg er refleksjon en viktig del av livet og disse bildene, i tillegg til å minne meg på hvor fort man glemmer visse hendelser, også en påminner om hvor godt vi har det.

Godt nytt år alle sammen

2 kommentarer:

Marianne sa...

Ønsker deg en herlig, godt og kreativt nytt år!!
Gleder meg til å følge med deg i 2011 :)

Klemmer
Marianne

Kari sa...

Riktig godt nytt år Maria! Det blir spennende å se hva 2011 bringer, både av kreative ting og annet.

Klem Kari