19. jan. 2011

Guttehjørnet

 

Jeg liker å lage guttekort, spes. når det er bestilling. Da prøver jeg å tilpasse kortet personligheten ( denne gangen nasjonaliteten også! ) og det byr på spennende utfordringer..

Kortet til Robin skulle inneholde rumenske farger og ‘’gratulerer med dagen’’ på rumensk. With little help from my friends på Facebook, kom vi frem til at ‘’gratulerer med dagen’’ heter ‘’La multi ani’’ på rumensk. Ingen kunnskap er unyttig kunnskap!   Robin blir 6 år

 

DSC_0011

Simon blir 19 og spiller i rockeband. På innsiden ble det bestilt pengelomme så her måtte jeg improvisere litt da jeg er tom for småkule binders. Jeg ‘’skrudde’’ fast et stykke jeansstoff med to brads etter å ha pusset det slitt og skrevet ‘’rock on’’ med tusj. Håper jeg har truffet temaet riktig

DSC_0005 (2)DSC_0015

Snart kommer enda en oppdatering: mitt aller første tri-fold kort!

Ha en flotters uke!

4 kommentarer:

Trine sa...

Godt nytt år, Maria!!!
Du er utrolig dyktig på disse kule guttekortene! Så stilige detaljer og absolutt ikke A4 - I LIKE!!!
Ønsker deg en fortsatt fin uke!
Klem

Marianne sa...

Jepp, dette kan du!! Knallstilige kort!
Klemmer
Marianne

Grethebella sa...

Så flotte!
Sikkert morsomt med gratulerer på sitt eget språk og olabukse biten med ROCK ON var tøff.
Klem Grethe

Silje sa...

Kjempeherlig! Morsomt med sånne som gir litt ekstra utfordringer!