2. jan. 2011

Januar og scrappeåret er i gang!

 

Håper alle har hatt en god nyttårsfeiring og at dere er klare for det som kommer i 2011. Håper dette blir et flott år for oss alle. Jeg gleder meg spesielt til å få litt mer tid til å hobbyere.

Dette året starter jeg med å vise hva vi i designteamet til Scrappiness har pønsket ut som utfordring til januarmåneden. Vi gleder oss over at solen har snudd og scrapper tema ‘’sol’’. Bli med da! Glem all snøen …kulda og drøm deg bort i sommerminner og ikke minst gled deg til sommeren som kommer Smilefjes

Her er min løsning på januaroppgaven men ta en titt her om du vil se hva resten av kreative damer i DT har kreert

 

DSC_0324

DSC_0325

2 kommentarer:

Janne-Lise sa...

ahhhhhhh dette var herlig! Jeg kunne nesten kjenne sola jeg altså :)

Godt nytt år til deg også Maria. Jeg gleder meg til å se hva du tryller frem i 2011

hilsen Janne-lise

Kerttu sa...

For et nydelig kort! Man blir så glad av å se på de fargene du har brukt, kjenner at jeg lengter etter sommeren nu, ja.

Godt nytt år!

klem fra Kerttu