7. jan. 2011

Retro bursdag

 

Når vi var i New York, snublet jeg over en butikk som har enormt stort utvalg i stoff og bånd. Jeg nærmest druknet i alt stæsjet, noe som gjorde det vanskelig å velge. Jeg plukket med meg noen originale greier, blant annet bånd som egentlig ikke så ut i måneskinn. Det var altfor glorete tenkte jeg. Men så var det så ekstremt at jeg kjøpte 1 meter. Nå har jeg tatt det i bruk…og angrer på at jeg ikke kjøpte mer, hehe. Ja – så har jeg sett det i norske scrappebutikker også…for sikkerhets skyld. Det er det brune, rynkete båndet på dette kortet som jeg nylig laget:

 

DSC_0017

2 kommentarer:

Marianne sa...

Knallstilig Maria! Egentlig litt uvant å se deg bruke slik type bånd, synes nesten det så litt vintage ut jeg :D Men ikke kortet da ;)

Janne-Lise sa...

Herlig og retro :) Likte kortet og likte blonden, men synes slike bånd ser vanskelige ut å bruke, men du tryller du og får det til å bli lekkert :)

takk for titten og god helg :)