10. jan. 2011

x-files julen 2010

 

Her kommer et lite ‘’flashback’’. Jula er jo en hemmelighetsfull tid og ikke alle prosjekter kan vises frem før de er levert til de respektive mottakere så hvis noen har savnet julekort/prosjekter fra meg, her kommer de jeg ikke har vist frem tidligere

Og så kom jeg på en ting: jeg har jo ikke tatt bilde av årets julekort! Hva skjer’a?

DSC_0150

God jul 2

God jul 3

God jul 4

God jul1

Julekortene er stort sett laget av juleark serien til Vibeke Spigseth og de fleste

vil du finne i netshopen etter hvert Smilefjes som blunker

5 kommentarer:

Kari sa...

Så herlige julekort du laget Maria! Kjempelekre! Nydelig pyntet glass også!

Ha en super dag!
Klem Kari

Broggis sa...

Jeg var så heldig å få et julekort:))
Jeg digger deg og det du lager vennen!

Linn sa...

Du er bare magisk flink Maria, jeg får aldri nok av å se nye prosjekt fra deg. Og som alltid masse lekre ting ♥

Elisabeth sa...

nommen, det glasset var jo bare såååå herlig! og for ikke å snakke om resten av dine kreasjoner....

russisk dame sa...

Veldig søte. Eg likar.