21. feb. 2011

80 og supersprek!

Sånn har jeg lyst til å være hvis jeg er så heldig og når 80-årsalderen. Dette er en kortbestilling til min gode kollegas far som nylig fylte 80. Han har viet mye av livet sitt til fotballaget FFK og strandlinjen. Oppgaven var å lage et 80-årskort med FFK detalj og noe med strandtema, ellers frie tøyler!

Jeg var litt redd for at det ble for sprekt og at jeg hadde tatt meg for mye kunstnerisk frihet. Men…det viste seg at kortet ble kjempesuksess, og som skreddersydd etter hans måte å leve –og være på Smilefjes Herlig!

 

DSC_0112

Ha en sprek dag!

2 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Dette ble knallstilig Maria!!
Så herlig med bølgepappen som virker som strand og ikke minst, seilet! Skjønner godt at det ble godt mottatt!
Klemmer
Marianne

mettepip sa...

Så herlig Maria! Utrolig tøft å bruke FFK-flagget som seil!
Kreativ du!
klem fra
Mette