1. mar. 2011

CASArunway #2

Da er avstemningen for Casa Runway, oppgave 2 avsluttet. Jeg vet ikke om jeg noen gang ser så mange flotte kreasjoner i en og samme konkurranse. Det er tøft å være deltaker, mye flott som får mange stemmer.

Jeg er så heldig og få en del av stemmer selv. Blir helt rød i kinnene og smigret over at mange liker det jeg lager og samtidig litt stolt og motivert til å fortsette i konkurransen og presse kreativiteten hver gang det kommer en sær oppgave (hihi). Apropos det, slik lød oppgave 2:

- minimum én hjemmelaget blomst på LOen, og den skal ha en fremtredende plass,
- minimum tre ulike bånd (det du evt bruker på å lage blomsten av, regnes ikke med her, symaskintråd godtas ikke),
- minimum fem ulike mønsterark (overlays, bobleplast, gamle boksider/noteark eller bølgepapp godtas ikke som mønsterark)


Og her er min løsning på oppgaven:



5 kommentarer:

Turid sa...

Me like! Dette var en lekker LO med freshe farger!
Takk for snilt spor i bloggen min. Du spurte etter oppskrift på kortbok? Jeg fant den hos http://wenchespapirverden.blogspot.com/
- og jeg har linket direkte til oppskriften i bloggen min.
Ønsker deg en fin kveld videre!
Hilsen Turid :)

mettepip sa...

Herlig og fargesprakende LO Maria!
Flott løsning du har valgt.
klem fra
Mette

synnøve sa...

Nydelig,nydelig,..... Liker måten du overlapper arkene på,-flott at også bildene har fått samme rivekant. Og så en nydelig gutt da!!-stor tanteklem til Niclas!- ja til Thomas også da! Spennende å følge med på opppussinga av bloggen din også.( jeg har også gjort noen små forandringer) KLEM

Maggie sa...

Fantastisk fin LO du har laget! Herlig røff og flotte farger, ja, skikkelig sprek var den.
Ønsker deg lykke til videre!

Asil sa...

Kanonfin løsning på oppgaven! Elsker de rene fargene, det blir så tøft!!