12. feb. 2011

Personlige innbydelser

 

Det merkes at det er viktig for ungdom å ha en egen vri på stemningen i egen konfirmasjon. Merker at det allerede kommer bestillinger.

Det de fleste tenker først på er ‘’hva skal jeg ha på meg, hvordan skal bordene se ut’’. Eller….det er vel stort sett jenter som tenker sånn ?  Gutter har mødre som ordner med sånt, hehe

Jeg har noen forslag til innbydelser, takkekort og bordkort i Epla-butikken nå, her er de to ferskeste. Disse er laget på oppdrag fra Scrappiness, som ønsket å ha noen eksempler i butikken

 

DSC_0084

DSC_0080

6 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

wow så tøffe ting du har laget Maria!! Virkelig inspirerende!
Håper du har en fin helg!
Klem
Marianne

Kristine sa...

Tøffe serier du har laget:) Takk for inspirasjonen. Skal ta en titt i eplabutikken også!

mettepip sa...

Så kuuule og annerledes innbydelser, bordkort og takkekort du har laget Maria! Skikkelig flott Mariastil! Tenker disse blir populære!
Takk for gode ord vennen!
Klem fra
Mette

Grethebella sa...

WHOW!! Kult!
Skikkelig tøffe ting du har laget.
Dette inspirerer nok helt sikkert kommende konfirmant mødre ;)
Ha en fin uke
Klem
Grethe

Maggie sa...

Disse var forfriskende! Og sikkert noe mange unge vil ønske å bruke til sin store dag, istedet for slike tradisjonelle (kjedelige).
Takk for kjempehyggelig besøk i min blogg. Ettersom jeg liker det du lager, så legger jeg meg til som følger. Ser at du er designer for en av mine favoritt godteributikker :)

Stine sa...

Kjempetøffe innbydelser, stilig med noe litt annerledes! Har kost meg rundt i bloggen din, så jeg legger meg like gjerne til som følger jeg :-)

Klemmer fra Stine!

PS: takk for hyggelig kommentar i bloggen min!