1. feb. 2011

Poppy Design luuuuv

 

Måneden for kjærlighet har kommet og Vibeke produserer stadig nye, herlige saker som vi kan boltre oss i. Sånn som den gratis filen man kan laste ned og klippe ut for å lage kjærlighetskort Rødt hjerte

Vi som designer for Vibeke får kloa i godsakene litt før alle andre og gjett om jeg koste meg med disse! Rosa og hjerter er ikke helt min greie men med disse cut-outs var det faktisk ganske enkelt å sette sammen noen fine kort.

DSC_0091

Dette er et minikort. Den røde glimmermisten gjør det hele litt groteskt synes jeg, nesten ‘’Quentin Tarantino’’-aktig men ME LIKE Hett smilefjes

DSC_0093

Svart gjør seg bra på kjærlighetskort, spes om man har en elegant overlay for hånden. Da er det bare å klæsje på stæsjet og embosse ‘’all you need is love’’ med Cuttlebug. Voila – enkelt og greit?

DSC_0095

Glimmermist på en ramme, cut-outs og litt metall gjør dette søte ‘’be mine’’ kortet. Lurer på om jeg klarer å sjarmere min man med dette?

DSC_0108

Tim Holtz er konge! Etter at jeg kjøpte disse embossingplatene på Scrappiness, falt jeg helt for mønsteret i de. Er ikke dette kortet noe en mann kunne kjøpt? Det er jo et skilt skrudd inn i et stykke tre ?

DSC_0110

Enda en smbossingplate fra Tim, denne gang med murvegg-effekt. Funker heeelt fint med rosa Smilefjes

 

Ha en kjærlighetsfull dag!

3 kommentarer:

Grethebella sa...

Så kule!!
Flink du er :)
Klemmer fra Grethe

Marianne/skorpionen sa...

wow så mye lekkert du har laget med nedlastingsarket! Knallstilig med misten som renner på det øverste!
Og det sorte da *me like*
Mannekortet - hihi..herlig :D

Og du, tusen takk for alle de flotte ordene da!
Klemmer
Marianne

Linn sa...

Som alltid leverer du kort som er som en frisk pust! Maria stilen er og blir noe av det kuleste jeg vet om. Sååå kult med rooosa murstein, likte absolutt ALLE. Bare tanken å velge i disse herlighetene går ikke!