15. mar. 2011

CASA Runway #4

Snart halvveis i konkurransen! Denne gangen er jeg skjøvet fra 'tronen' og leder ikke sammenlagt lengre. Det er fortsatt 4-5 oppgaver igjen og jeg gleder meg til fortsettelsen.
Utrolig inspirerende å være med på denne type utfordringer: jeg får en tupp i scrappelysten OG vrir en del på den kreative delen av hjernen. Så resultatene har ingenting å si egentlig, bortsett fra at det hjelper på å ha litt konkurranseinstinkt ;)

Anbefaler at du tar en titt i konkurransegalleriet på CASA for å se hvor mange fantastiske bidrag som er med. Jeg titter inn der nesten daglig og henter utrolig mye inspirasjon. Dyktige damer!

Galleriet finner du HER

Oppgaven denne uka var å scrappe dyrisk. Noe med dyreprint skulle være med, svart måtte dominere og det skulle være med innslag av metall (det er den lille sikkerhetsnåla som forestiller prikken over bokstaven 'i' i 'wild'...litt vanskelig å se, hehe )
Tusen takk for alle stemmene layouten min fikk!

5 kommentarer:

Maggie sa...

Denne var dyrisk fin :)

Marianne/skorpionen sa...

Denne er jo bare helt RÅ!
Elsker de røde bokstavene og disse dyriske flekkene! Og for et fantastisk bilde!

Klemmer

Marianne/skorpionen sa...

Forresten - stilig det var blitt inne hos deg nå :)

Kristine sa...

Jippi Maria! For nå er vi på Kreativt Team sammen! Jeg gleder meg til et kreativt år sammen med deg og de andre damene;)
Klemmer fra Kristine:)

Elisabeth sa...

denne var kuuuuuuul!!!