30. mar. 2011

Casa Runway, oppgave 6

Da er oppgave 6 over og jeg er i finalerunden *jippi* Vet ikke helt hva som skjer men jeg slet med denne oppgaven også. Ideen var i utgangspunktet grei, syntes jeg og gikk på med energi og entusiasme men denne layouten har jeg måttet ''bygge om'' 4 ganger før jeg sendte den inn, hehe. Den mangler liksom den lille ''touch-en'' som gir go'følelsen hos meg. Men man kan jo ikke oppfinne hjulet hver gang så det stikker ikke dypt Nå, rett før finalen leder jeg sammenlagt med noen få poeng til andreplassen, merkelig nok. Det trodde jeg virkelig ikke så tusen takk til alle som stemte. I morgen (tror jeg) blir finaleoppgaven lagt ut så nå må jeg bare holde meg fast! Tjoho!

Ha en fortreffelig onsdag!

4 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Helt herlig LO Maria!! Jeg er ikke overrasket over plasseringen din i de innledende rundene! Ønsker deg lykke lykke til i finalen - gled deg *muha*
Har stor tro på deg!
klemmer
Marianne

Maggie sa...

En helt herlig LO! Tittelen er super og den gule "splæsjen" gir denne det lille ekstra. Lykke til i innspurten!

Camilla sa...

Skikkelig fine bilder! Likte bokstavene og kule skyer:)

Masse lykke til!

Inger-Lise sa...

Har en award til deg...