27. mar. 2011

CASA treffet

 

I går var jeg heldig og kunne få være med på CASAtreffet i Tønsberg. Det spøkte for det hele når jeg på fredag ble dårlig i formen men det viste seg heldigvis å være forbigående.

Treffet var som sist, fullt av herlige damer, masse humor og ikke minst – inspirasjon! All ære til CASA damene for all jobben de har lagt i å gjøre helgen for ca 50 damer. Tusen takk!

Produktiviteten min var det så som så med og jeg viser her to av kortene. Jeg har laget flere men de er ikke klare for å vises helt ennå…kommer om en stund ..

DSC_0064

Denne saken ble til etter at jeg tok meg en runde, stoppet opp ved Ruffa og sa ‘’inspire me!!’’. Jeg må vel ha lært at man ikke skal si sånt til henne? Ruffa kom selvsagt tassende med devene fulle av rare fargerike dingser som jeg skulle lage et kort av. Takk Ruffa! Dette var faktisk kjempemoro OG inspirerende!

DSC_0068

Man vet aldri hvor man får ideene fra…disse grønne trærne nede på venstre side av kortet er klipt ut av en serviett-eske. Så koblet jeg de til denne journaling-saken og fikk en ide. Resultatet: et gutte-barnekort med usannsynlig forferdelig amatørsøm. Men smågutter bryr seg ikke om sånt Smilefjes

Ønsker alle lesere en begivenhetsrik uke!

4 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Farlig å si sånt til Ruffa ja :D

Herlige kort du har laget og flott at du koste deg den tiden du var der!!
Håper vi får det til til høsten!
Klemmer

Randi Elisabeth sa...

Tusen takk for at du tittet innom bloggen min og for koselig kommentar:D Nå har jeg tittet litt her inne hos deg. Liker den kule og friske stilen din:D kommer tilbake på besøk jeg;)

mettepip sa...

Hei, og takk for sist vennen! Alltid koselig å se deg!
Så lekker "makeover" bloggen din har fått! Flotte kort i herlig Mariastil også. Og ja, man må passe seg for Ruffa;)
klem fra
Mette

Vibeke sa...

Det er så moro med treff!!:)

Skikkelig kule kort du har laget:)