21. mar. 2011

Designer for Ett Trykk

Tror dere ikke jeg fikk hakeslipp når jeg fikk mail og spørsmål om jeg har lyst til å være med som designer for Ett Trykk? Jo - og det har vel ikke gått heeelt opp for meg ennå. Det jeg vet er at jeg er veldig smigret og litt smånervøs. Dette er et blad med lang tradisjon og damene her har peiling på hva de driver med så jeg håper jeg klarer å innfri. Det er visst nok å bare være meg selv så det er bare å lukke øyne og håpe på det beste, hehe

Her kan du lese mer om det flotte teamet jeg skal få lov til å jobbe sammen med :)



I år har jeg satt meg som mål å fokusere mer på den kreative prosessen og satse på å fylle opp i min slanke lille butikk. Dette ser jeg på som kjempemulighet til å erfare noe nytt, bli kjent med noen herlige damer og bli utfordret til å lage masse morsomt.











Gleder meg!

9 kommentarer:

Hannemor sa...

Gratulerer så mye, Maria - så utrolig moro!!! Gleder meg til å følge deg i bladet! :D

synnøve sa...

Gratulere såååå mye, dette var kjekt å høre!!! Skal bli kjekt å følge med i bladet, og ikke minst se dine produkt der!!!

Lene - Nabon sa...

JUHUUUU!!!

Gratulerer! Veldig fortjent!!!

Stor klem!

Anne Kristine sa...

Gratulerer så masse Maria!
Så moro da :o))
Gleder meg til å se dine kreasjoner i bladet.
Lykke til :o))
Klem Anne

Wenche sa...

Dette blir jo så moro, Maria!! Gleder meg til å hilse på deg og bli bedre kjent med deg og det du lager ;D
Klemmer, Wenche :0)

Camilla sa...

Grautlerer du også, Maria! :) Hadde nok litt samme reaksjon jeg også, ble litt stum hehe. Dette blir kjempemoro!

Broggis sa...

gratulerer vennen! De er heldige som får med seg deg. Makan til kreativ dame med DEN ståpåvilja skal man lete lenge etter! Love you!

Hildegunn sa...

Gratulere så mye! Det er virkelig velfortjent! Gleder meg til neste blad allerede!
Klem

elsi67 sa...

Hei Maria :)) Gleder meg til å bli kjent med deg og jobbe sammen for Ett trykk ♥