7. mar. 2011

Min lille rosa pirat

Det er en stor utfordring jeg måtte sloss med forrige uke når juryen i CASARunway la ut oppgave nr. 3. ROSA og plast måtte dominere. Jo – et klesmerke var også krav om å ha med. ‘’Hjelpes’’…var min første reaksjon

Men så gikk jeg på kjøkkenet. Det er der jeg ofte roter når jeg trenger inspirasjon til noe sært. Plast….hm. Og det skulle IKKE være bobleplast. Her ble plastfolien redningen. Selvlaget gusje-rosa og ark fra Vibeke Spigseth var heller ikke fælt å ha når en sliter. Når jeg var ferdig, hang jeg den opp på veggen og sa ‘’rosa pirat…litt kult det!’’

Tusen takk for flott oppgave som virkelig får kreativiteten til å jobbe og ikke minst, takk til alle dere som stemmer på mine layouter

 

Maria_oppgave 3-1

Klikk på bildet om du ønsker å se større versjon

4 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Du er rååå Maria!! For en fantastisk LO du har laget her. (til en oppgave som jeg syntes var utrolig utfordrende!!)
Digger alt og digger alt du lager!!

Klemmer!
Ps så flott bloggen din blir!

Maggie sa...

Denne ble jo bare helt super! Kult med farget plastfolie. Fint med slike utfordringer som får deg til å tenke nytt :)

Anette {foreldremanualen} sa...

Kjempefin! :-)

Scrappegal sørlending sa...

Stilig!!! :)