22. mar. 2011

Som om det ikke ble nok spenning for meg...

.....så har mitt bidrag fått flest stemmer etter oppgave 5, Casa Runway. Tusen takk til alle som har stemt på min rare kaffe - layout!



For å være helt ærlig så hadde jeg store problemer med denne. Først manglet jeg helt inspirasjon, så kommer denne ramma rundt bildet i grønt og oransje og klistrer seg på i helt feil vinkel...så det var egentlig et uhell *lol*. Dermed gikk det skeis med oppsettet jeg i utgangspunktet ville ha og jeg syntes bildet ble ødelagt. Men jeg hadde dårlig tid og bestemte meg for å levere inn denne greia...
Murphys lov tok overhånd da jeg skulle ta bilde også. Her er motivet en kopp der skummet lager et smilefjes med ett øye sånn at det ser ut som om kaffen blunker til meg. Det var det jeg ville ha frem men lyset ville det ikke sånn. Tror jeg må ta enda et fotokurs hos Lene og Kine.
Nå er det bare to oppgaver igjen. Jeg leder sammenlagt igjen men nestemann er bare 1 poeng unna. Det er SÅ mange dyktige som er med! Gleder meg til innspurten!
Ha en flotters dag alle sammen!

6 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Som jeg kommenterte inne på CASA - helt utrolig at en LO om en kaffekopp kan bli så kul!! Du er rett og slett rå når det gjelder scrapping Maria!! Digg digg digger deg !!

Kari sa...

Så utrolig stilig LO. Herlige farger og stilig bilde.

Gratulerer så masse som DT på Ett Trykk, gleder meg til å se hva du lager for dem.

Ha en super dag!

Klem Kari

mettepip sa...

Så herlig LO! Få noe så fint ut av en kaffekopp da! Herlige farger og detaljer.
Grattis med DT-jobb i Ett Trykk da vennen! Så morsomt og fortjent! Skal bli gøy å følge deg der også.
Sees vel i helgen vi;)
klem fra
Mette

Maggie sa...

Denne er bare helt herlig! Noen ganger når ting går litt skeis, så er det nok meningen :)
Ønsker deg lykke til videre i innspurten!
Og gratulerer som designer hos Ett Trykk!

Maggie sa...

Hei, igjen, og takk for besøk :)
Den "gule blondesaken" jeg hadde brukt på min LO er en gammel heklet brikke som jeg har tusjet med gul Promarker. Jeg liker å lage min egen pynt, og farger blonder med tusj eller vann med alcohol ink/reinkere.

Camillen sa...

For en urtrolig kul Lo du har laget! Skjønner du har fått mange stemmer på denne!
Må bare si du lager fantastisk mye fint, jeg er en fan:-)
Scrappeklem fra Camilla