4. mai 2011

Nye designeroppgaver!

Scrappines' mai-utfordring fokuserer denne gangen på ''hipp, hipp hurra!'' og det er ikke fælt at scrappiness har et stempel med akkurat denne teksten! Jeg elsker både stemningen i den og fonten + at det egner seg til det meste. De nye arkene til Inkido Tuva ''blowed me away'' når jeg så de så jeg er veldig glad for å ha fått lov til å lage min løsning på månedens utfordring av akkurat disse arkene ! Fristen for å være med på utfordringen er 1. juni så hiv deg med!



Vibeke Spigseth har også kastet seg på stempelbølgen . Jeg har lenge ønsket meg kuuule stempler med monstre på og om mulig andre rare greier :) Vibeke var ikke vond å be når Marianne og jeg så på henne med dådyrøyne og spurte om hun kunne vurdere det. Her er noen forslag til hva man kan gjøre med de og ennå gjenstår det masse uprøvd *glis*
HER skriver Vibeke litt mer om stemplene og der kan su også se Mariannes herlighet























Nå er kurspakkene ferdige og jeg er klar for å reise til Geiranger på treff. Der skal jeg kose meg med godt selskap fra min svigerinne og masse nye mennesker, papirdill samt at jeg skal holde kurs i Clean and simple. Gleder meg!






Ha en strålende dag i solen :)

1 kommentar:

Maggie sa...

Herlige kort du har laget! Det Hipp hipp hurra stempelet er jo bare så tøft, så det må jeg se etter ved neste besøk hos Scrappiness. Monstrene er søte :)