19. mai 2011

New creations...versjon 2




Ok, ikke så nye da….noen uker gamle?


Det går litt unna i det siste. 6 helger med større og mindre begivenheter. Hverdagen er preget av familieliv, trening og våryrhet...eller er det bare sola som har tittet frem og viser frem alle hybelkaninene? Et lite bevis på hvor distré jeg er: dette innlegget var EGENTLIG nesten tro kopi av det jeg la ut for noen uker siden. Så nå må jeg endre det. Bevisstløs i gjerningsøyeblikket....beklager.


PS: I dag har jeg hørt at juninummeret av Ett Trykk har kommet ut. Det første der det nye designteamet lanseres. yey! Og der er jeg…for første gang publisert i et blad. Utrolig stas, nervepirrende, spennende…alt på en gang.


Ok, her kommer noen bilder av det jeg har laget på Geiranger-treffet og mekket på bestilling. Enjoy!










Klikk på bildene for å se større versjon om du ønsker det.

5 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Jeg bare ELSKER det du lager Maria! Og disse kortene er intet unntak. Misunner deg som klarer å lage så utrolig lekre kort uten for mye "dilldall". Der sliter jeg litt :D
Også blir jeg alltid så glad når du legger ut nytt i bloggen din for her inne koser jeg meg :)
Gleder meg til å se hva du har laget for Ett Trykk!!

ha en super kveld i hobbykroken :)
Klemmer
Marianne

Marianne/skorpionen sa...

Hihi...nå må jeg le av deg :D
Ikke lett å holde tunga rett i munnen i hektiske dager ser jeg :D

Men nok om det... utrolig stilige kort du viser her! Og tenker at deltakerne på kurset ditt storkoste seg!

sisla sa...

Nydelige kort Maria,Ett Trykk kom i dag og der var du ja. Flott ;-)

Maria sa...

Tusen takk Marianne, det kommer et eget innlegg om kurset, må bare få oversendt bildene fra det. Synnøve tok noen mens vi holdt på, var utrolig moro og skikkelig artig gjeng!

Kari sa...

Åååhhh endelig litt nytt i bloggen din! Jeg falt pladask for det grønne kortet jeg da, alle var flotte som vanlig med DET var lekkert det!

Så artig å se seg selv i bladet da!

Ha en flott helg og kos deg masse, de hybelkaninene er bare å overse vettu. ;-)

Klem Kari