14. jul. 2011

Mine aller første bidrag til Ett Trykk

Dette var stas og rart om hverandre. Å se seg selv og ikke minst egne kort i et blad. Å bli med i nytt designteam var ikke en lett avgjørelse å ta da jeg syntes at jeg egentig hadde nok fra før men jeg har et flott team å jobbe med og utfordringene gir meg ofte frie tøyler sånn at jeg får brukt kreativiteten som jeg vil :)

Jeg har fått tilbakemeldinger fra flere om at kortene mine i juni-bladet var ''ulike meg'' og ''annerledes''. Det kan stemme det. Jeg tro jeg ble angrepet av et snev av usikkerhet og var litt smånervøs når jeg lagde disse. Det er ikke bare-bare å få de publisert i et blad, hehe. Får se, kanskje det blir bedre i neste utgave? Gleder meg til 2. august!

Stempelutfordringen: stempel fra Vibeke Spigseth

Tema: bryllup





8 kommentarer:

sisla sa...

Monsterkortet er bare helt herlig, artig å se hvordan du bruker rester til kortene. Ha en fin sommer videre ;-)

Marianne/skorpionen sa...

For noen herlige kort Maria!!
Ulikt - ja kanskje, men likefullt så er det Maria-kort!
(jeg fikk jo tilbakemelding på mitt siste kort at jeg var "Maria-inspirert" og synes slettes ikke det var ille :D
Keep going du - er jo ikke farlig dette. Du lager så mye lekkert og inspirerende uansett!

Ha en flott dag!
klem
Marianne

Inas lune hjørne. sa...

Jeg syntes det var noen nydelige kort, jeg. :-) Og veldig Maria og.

Ha en flott sommer, Maria.

Kari sa...

Jeg ser da masse Maria i disse kortene! Kanskje litt mer på kortene enn du har pleid å ha men fortsatt din stil. (Og det var vel jeg som skrev til Marianne at det siste kortet var mariainspirert så jeg kjenner igjen stilen din når jeg ser den hehehe.)

Utrolig kult det bride & groom kortet med notene! WOW så stilig form på arket!

Og du, tusen takk for besøket i bloggen min! Utrolig koselig! Håper også vi får til å treffes snart, kanskje du setter opp et mossetreff igjen? Eller slenger deg med på treffene på Scrappiness? Ligger trefflister i butikken nå i alle fall.

Fortsatt god sommer!
Klem Kari

Maggie sa...

Herlige kort dette!
Skjønner at det må være stor stas å se sine egne ting på trykk i bladet :)

Sigrun sa...

flotte kort Maria; Gleder meg til aa folge deg i ett trykk! :)

Camilla sa...

Herlige kort, digger monsterkortet! :) God sommer!

mettepip sa...

Kjempekule kort Maria, og det var god Mariastil over disse synes nå jeg. Du behøver ikke å ha prestasjonsangst! Ble jo spurt om å være med i stempelutforderingen der i fjor, og kjenner godt igjen til følelsen din om usikkerhet - og så rart det var å se det på trykk;)
Tusen hjertelig takk for premien jeg fikk fra deg og det erlige Maria-kortet som jeg nå er stolt innehaver av! Ønsker deg en fortsatt fin sommer, og så håper jeg vi sees snart utover!
klem fra
Mette