10. jul. 2011

På tide å oppdatere

Hei og hopp alle sammen! Her har det vært stille en stund ser jeg. Delvis er det fordi jeg har jobbet med noen prosjekter jeg ennå ikke kan vise frem og delvis pga. ferien.
I dag nyter jeg den siste feriedagen men sommeren er ennå ikke over så jeg gleder meg til alle solskinnsdagene som er igjen før vinteren kommer ( for den er jeg IKKE glad i!)

Det nyeste nå er at mine Scrappiness designerkollegaer har lagt ut juliutfordringen! Jeg rakk dessverre ikke å være med på denne med mitt bidrag men ta en titt her om du har lyst til å være med på utfordringen. Regner med at mange vil like denne månedens oppgave ;) Butikken har også flyttet i større og finere lokaler så nå gleder jeg meg til å besøke de igjen og shoppe litt!

Fremover blir det lange kvelder med papirerier og mange utfordringer å løse! YyyeeeeyyyY!

Ha en fortsatt flott sommer og god ferie!

Ingen kommentarer: