26. jul. 2011

Et lite pusterom..

Det er mye trist som skjer for tiden... Norge går nå gjennom en hendelse som får de fleste av oss til å lure på om ikke dette er en drøm som snart vil gå over. Dagene siden den 22. juli har vært tunge og preget av et slags vakuum, hører mange sier ''jeg føler meg helt lammet'' og jeg kjenner meg godt igjen. Lite fornuftig blir gjort. Om stempling kan kalles ''fornuftig''eller ei vet jeg ikke men det er en måte å komme vekk fra det triste på ...for en stund.





Mine tanker går til de etterlatte og sårede etter denne ufattelige tragedien





Vibeke v/ Poppy Design har som før nevnt lansert sine nye stempler, liker hvert eneste av de :) Her har vi litt av det jeg hittil har laget. Det er litt travelt for tiden så mer kommer. Stay tooned !



Vil du se mere av disse stemplene i bruk, kan du ta en titt på kreasjonene til min designer-kollega Marianne her.




Materialliste: Mønsterark: ''Frames'' og ''Wedding pink'', hiv Bazzil
Skyer er også klipt ut fra et av Vibeks ark men jeg husker desv. ikke navnet på den serien?
Stempler: ''Fugl på gren'' og ''i himmelen''
Blekk: Archival Ink ''Jet Black''




Materialliste:
Mønsterark: 6x6 Mini Deck av Cosmo Cricket ''Joy Ride serien'' og kraft kartong
Stempel: ''Vespa''
Grønt bånd, Scrappers floss, hjerte i tre kjøpt på sybutikk, papirpose fra ''Canvas''
Blekk: Archival Ink ''jet Black''



Materialliste:

Mønsterark: ''Barndomsminner'' Stjernestorm blå
Stempler: ''Monster'' og ''Monsterkul bursdag (liten)''
Brad fra K&C, håndlaget blomst, tyll, blåkrakkelering i blomsten,
Papirlappen med edderkoppene er fra Bo Bunny Noteworthy Whoo-logans
Blekk: Archival Ink ''Jet Black''

4 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Knallstilige kort Maria! Elsket bruken av fuglen sammen med bryllupsarket!
Og knalltøft med den tag'n sammen med monstertrykket/tekststempelet.
Ellers så synes jeg du lager så utrolig kule kort! Elsker stilen din - det vet du!

Ha en god dag *klem*

sisla sa...

Du er bare helt rå Maria på å lage enkle og stilfulle kort. Prøver gang på gang å lifte deg, men får det ikke til slik du gjør det. Ha en fortsatt fin sommer, stor sommerklem fra meg ;-)

Camilla sa...

Kjempeflotte kort Maria! :)

Maria sa...

Sisla, klart du får det til, jeg har jo sett det på kurset så det er bare så sette i gang og lage flere C&S-er. Men du, synes din stil er lekker som den er :)

Klem til deg