25. aug. 2011

Cloudy!

 

Neida, det er ikke været jeg snakker om selv om det kjennes godt at sommeren er på hell… Vibeke har fylt opp Epla-butikken sin igjen med blant annet sky-stemplene. Jeg klager iallfall ikke! Stemplene (og oss) vil du også finne på Stempelscrap messa i september!

Det motiverer tvert imot til flere sene kvelder med stempelklin, klipp og lim!  Min gode designerkollega Marianne har også stått på og laget utrolig mye fint i inspirerende høstfarger.

Mine får du ser her og mer kommer så følg med!

DSC_0078

DSC_0084

Klikk på bildene om du ønsker å se større versjon Smilefjes som blunker

1 kommentar:

Vibeke sa...

Hei Maria!!

Jeg digger disse kortene - og jeg digger stilen din - men det vet du ji!!:) Poppydesign er heldig som har deg (og Marianne) på teamet:)

Håper du og dine får en super helg:):)