8. aug. 2011

Sterke farger - me like!

Anette har snekret sammen utfordringen til augustdillerier i Scrappiness-bloggen. Jeg blir veeeeldig glad i min designerkollega når hun lager en utfordring som heter ''sol, sommer og spreke farger'' !! Når butikkdamene i tillegg sender meg en pakke full av godis, da koser jeg meg!
Sleng deg med på utfordringen og slå deg løs med farger og stæsj! Her kan du se lese litt om oppgaven, se hva designteamet har laget til inspirasjon....og her kan du se mitt forslag:


Materialliste:

Papir: lyseblå Bazzil. Mønsterark fra Mylittleshoebox ''GArden party-Easy Breezy'', ''Busy Bee'' og setaler fra samme prod. ''Garden Party - Journaling Diecut''. Annet: håndlaget blomst, chipboard knapper fra Little Yellow Bicycle, tekst er rubons fra Basic Grey ''Wholy Cow'', dobbeltsidig tape og 3Dputer

3 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Åhhh...for et herlig og fargerikt kort da!!
Oste sommer av det (og det var vel meningen også)
Ha en super uke, begynner å dra seg til mot høsttreffet nå :)

Klemmer

Maria sa...

Tusen takk Marianne, gleder meg veldig til treffet! Har tatt meg fri den fredagen så jeg kommer til ''rett tid'' ;)

Broggis sa...

Jeg elsker dette kortet Maria! Og hva gjør meg vel mer glad, ennå gjøre deg glad? Kanskje når jeg lager oppgaver du hater?? *Fniser*