5. sep. 2011

Går amok med skyer

Jada, jada....jeg er i en sky-boble. Igjen!


Men jeg kan ikke noe for det, noen ganger må jeg bare få gå litt amok. Det er nesten det samme som å være flink pike i lang tid og ikke spise godteri... så går jeg forbi en Smash pose eller en deiiilig SørlangsChips og munnen fyller seg med vann, smasløkene skriker .... og jeg står der hjelpeløs mens jeg kjenner at jeg ikke har en sjans..


Innrøm det: du har vært der selv?


Så tilbake til det ikke-spiselige: papirdill! Dette kortet rett under her er månedens utfordring i bloggen til Ett Trykk, såkalte TRYKKPRESSA . Og gjett hvem som har laget utfordringen!!?!?


......gjettet nå? Det er helt sikkert riktig! Bra, sett i gang og gå amok med skyer! Regntiden er i gang uansett så gjør det beste ut av det :) Vinner du her kan du glede deg til ett års abonnement på Ett Trykk ++. Fristen er til ut måneden så du har gooood tid og har du ikke sky-stempel kan du tegne og klippe ut selv eller skrive ut på PCen.






Tørsten lot seg ikke slukke så jeg forgrep meg på stemplene til Vibeke atter en gang så nå vil man kanskje tro at jeg er ferdig med denne bobla og snart kan vende nesa mot julesesongen? Njaaa....si ikke det. Jeg garanterer ingen ting, bortsett fra at disse skystemplene er utrolig kule og kan brukes både på LO, kort og hva annet man måtte finne på å pynte med en sky.


Jeg har vel nevnt at jeg er sen med å være med på ''stiler'' osv... Hvor lenge har ikke folk stemplet på mønsterark for så å klippe ut motivet? En god stund?


Vel...dette må være første gang jeg finner på noe sånt? I beste fall andre.





Ha en strålende uke så skal jeg glede meg til Stempelscrap messa og CASA treffet på slutten av måneden! Det blir nok å henge fingra i fremover :)

2 kommentarer:

Maggie sa...

Åjada, jeg kjenner meg godt igjen, hehe.
Disse kortene med skyer er bare helt herlige! Liker så godt din lekne stil. Jeg har faktisk ingen sky-stempler, så kanskje jeg burde trykke på linken...

Vibeke sa...

Jeg DIGGER kortene dine!! Du har en så herlig kortstil!! Knall!!:)