11. sep. 2011

Kommodekort!

 

Augustutgaven av Ett Trykk har vært ute en stund nå og de som har kjøpt det kunne de se at vi hadde utfordret oss selv med kommodekort. Det er utrolig moro å se hvor mange forskjellige utgaver som kommer ut av at flere jenter prøver seg på det samme.

Dette kortet tok det litt tid å lage men sånn er det med alle nye bretteteknikker? Jeg valgte en av mine absolutte favoritter som tema, arkene fra Rusty Pickle ‘’Shazaam’’ serien. Den slutter aldri å inspirere meg og jeg ser at jeg stadig kjøper nye. Spørs om ikke jeg må ha et lite lager…

Her finner min versjon av kommodekort:

Forside

Kommodekort Maria 1

Innside:

Kommodekort Maria 2

Bakside:

Kommodekort Maria 3

Bare klikk på bildene om du ønsker større versjon Smilefjes

1 kommentar:

Marianne/skorpionen sa...

Du så kult da!!! Og for noen herlige ark/figurer du har brukt her!
Håper du får en strålende dag!
klemmer