23. sep. 2011

Messehelg

Stempelscrapmessa går av stabelen i helgen og der skal jeg ''deles i to'' og stå både i standen til Ett Trykk og hos Vibeke Spigseth. Dette har jeg gledet meg lenge til, ikke bare fordi jeg sjelden får mulighet til å treffe mine designer ''kollegaer'' men også fordi det hver gang er like morsomt å møte nye fjes og hente en haug med inspirasjon .


I helgen skjer det også en del nylanseringer. Ett Trykk har kommet på den überkule ideen å lage buttons i superkul stil, noe ala de ''Flair'' buttonsene vi nå lenge kunne se i butikkene. Jeg fikk aldri nok av de egentlig så det at de nå blir lansert med norsk tekst og spreke farger gjør meg iiiiingenting :)







Vibeke kommer med helt ny, egen serie med ark og stempler (pass opp - mye nytt snacks til jul!). Hun har allerede lansert en del nytt til Panduro og her kan du se noe av det, i disse kortene:







Her kan du lese mer om det nye fra Vibeke og se hva mer Marianne har laget av denne flotte serien :)

Ja, da sees vi da? ;)

1 kommentar:

Broggis sa...

Kunne ønske jeg kunne komme meg innover, men desverre. Masse lykke til! Du er best veit du!