28. sep. 2011

Oi hvor det går!

Septemer, turbomåneden nærmer seg slutten. Jeg har mange ganger i løpet av de siste ukene hatt lyst til å klone meg selv men det er utrolig hva man får til bare man tar en dag om gangen :)

Etter en hektisk og morsom messehelg der jeg ble kalt den ''shizofrene-Maria'' fordi jeg stod halve dager på Vibekes og halve dager på Ett Trykks stand, nærmer deg seg CASAtreff.

Dette er mitt absolutte favoritttreff!! Jeg får møte mange kjente som jeg ikke har sett på laaang stund og alltid noen nye fjes også. Min kjære svigerinne kommer også og skal være med, tenk at hun tar turen helt fra Møre ! Så jeg har mange ting å glede meg til i dagene som kommer :)

Jeg skal også holde kurs. Nå er det fullt på kurset men her kommer en liten sniktitt av det ene kortet vi skal lage. Det er inspirert av et prosjekt jeg holder på med. Det andre kortet er også et brettekort så det blit litt uvant for meg å kurse bare i brettekort men en utfordring fra eller til er vel ingen ting, når man først har mannet seg opp til å stå der..




Ønsker alle som er innom en knakende fin dag!

2 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Åhhh...gleder meg masse til helgen!!!!!!
og håper du får anledning til å bare slappe litt av innimellom slagene på treffet også, kose deg, skravle, mingle etc.
klemmer

Beatemor sa...

Hei Maria - var kjekt å møte deg på treff i helga. Har hatt ei helt fantastisk scrappehelg. Den skal jeg leve lenge på :-) Ha en fin dag. Klem Beate