12. sep. 2011

Skissedillaskisse #128

En ny gjesteuke hos Skissedilla er her og den starter som alltid med ny, spennende skisse. Denne gangen er den akkurat etter min smak: gir meg ''rom'' til å kjøre på med en skikkelig C&S! Looove it!

Ok, så til layouten: har jeg hørt denne setningen før? Ja! Av en eller annen grunn, når jeg bestemmer meg for å slappe helt av i ansiktet og om mulig drister meg til å tenke på noe veldig intenst ( eller mindre intenst for den saks skyld), hender det at folk tror jeg er sinna eller streng. Det har plaget meg en del før husker jeg. Faktisk så mye at jeg følte at jeg måtte klistre på et bittelite smil i munnviken hele tiden for ikke å bli feiltolket.

Årene har gått og jeg elsker alderen min for nå er det er lite igjen av trangen til å gå rundt med påklistret glis. Dette bildet serverte temaet for layouten på sølvfat og jeg kjente at det var på tide å ha det litt gøy med ''sinnadamen''!



Forresten....hvor mange bilder må man ta av seg selv før man blir fornøyd? Jeg avslører IKKE hvor mange bilder jeg har på brikken min nå!

1 kommentar:

Maggie sa...

Skikkelig fin layout! Enkel, men tøff! Måtte le av det du skrev om sinnadamen, og særlig av det siste med knøttliten skrift :)