4. sep. 2011

SUS og Dilla!

 

Suss sa du? Selv om det er nesten like herlig så kommer forklaringen på overskriften min her:

Jeg er: Skissedillas Utvalgte Scrapper Smilefjes

Tenk at jeg har blitt invitert da! Superstas!

Mer om besøket mitt kan du lese om i Skissedillas blog og mitt aller første bidrag er til skisse #127. Jeg skal være med en stund til der  inne så følg med og har du lyst til å være med og prøve deg på Skissedillas kuuule skisser, så gjør gjerne det! Jeg har også snekret sammen en RAK som jeg håper kan friste deg Smilefjes som blunker

Min løsning til skisse # 127 ser du her:

Skisse 127

3 kommentarer:

sisla sa...

Så hærlig da, gratulerer så mye.

synnøve sa...

Gratulerer Maria;så kjekt det skal bli å følge med fremover. Nydelig LO da, sommerlige,lyse farger,-og motivet er jo til å spise opp!!!

Marianne/skorpionen sa...

Så utrolig gøy da - gratulerer som SUS (eller suss om du vil)
Herlig LO du har laget til skissen, digget de blomstene dine som du har skriblet rundt!
klem til deg fra meg
Marianne