9. okt. 2011

Tilbake til hverdagen

 

Etter par helger med messe og treff er det nå deilig med en helg uten planer, faktisk flere helger fremover uten noe spesielt å finne på. Man kan si hva man vil om at det er bra å holde seg aktiv og ha ting å gjøre men det er kun i rolige tider at jeg får til å kose meg ordentlig med familien og hobbyen. Bestemme sjæl Smilefjes

I helgen var jeg på CASAtreff sammen med 80 andre papirgærne kvinnfolk. Me dmeg hadde jeg min svigerinne og vi storkoste oss hele helgen. Første treffdag holdt jeg kurs for 10 ivrige damer og der laget vi to kort med Vibeke Spigseths nye julekolleksjon. To brettekort altså! Meg? Ja…hehe, det er visst mulig det også. Hvis du er nyskjerrig på hva vi laget så kommer det her:

DSC_0292

DSC_0294

I tiden fremover kommer jeg til å kose meg masse med design-oppdrag for Vibeke og med hennes flotte ark og stempler så følg med, det kommer til å jules her i gården!

Apropos design-oppdrag: har du husket oktoberutfordringen fra Scrappiness? Vi urfordrer med skyer denne måneden ( ja, jeg vet at jeg nettopp har hatt en sky-dilla men en god ting kan aldri gjentas ofte nok, hihi). Ta en tur innom DT-bloggen til Scrappiness og bli med på utfordringen. Der kan du også se de kreative løsningene til resten av designteamet Smilefjes som blunker Her er min forresten:

scrappiness

Takk for besøket! Ønsker deg en god høstuke Smilefjes

4 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Tusen takk for sist Maria, var veldig koselig å treffe deg igjen!!
Herlige kort du hadde kurs i (må innrømme at jeg aldri fikk med meg kort nr. 2, det grønne, det andre så jeg flere av)
Kose deg i høstmørket og så sees vi brått igjen
klem

Paper thoughts sa...

Hiya
I have been blog hopping and came across your Blog. I like the style of your crafting. Was wondering if you would like to apply to become a DT member for www.Itsacreativeworld.co.uk unfortunately we do not pay or send stash but are simply a friendly blog that inspire other crafters and it's good advertising too. We only ask you have to post twice a month atm. please email rainbow_poppy@hotmail.co.uk if interested
:)

Paper thoughts sa...

Hiya
I have been blog hopping and came across your Blog. I like the style of your crafting. Was wondering if you would like to apply to become a DT member for www.Itsacreativeworld.co.uk unfortunately we do not pay or send stash but are simply a friendly blog that inspire other crafters and it's good advertising too. We only ask you have to post twice a month atm. please email rainbow_poppy@hotmail.co.uk if interested
:)

Maggie sa...

Stilige kort du har laget! Julekolleksjonen til Vibeke Spigseth ser super ut :)