10. nov. 2011

Poppy jul

Julen er snart her og mange ønsker å lage julekort selv.
Poppy Design har det du trenger for å lage flotte julekort og jeg har allerede kost meg noen kvelder med disse flotte materialene. Jeg elsker alle de nye motivene og ikke minst arkene som er så tykke at jeg slipper å bruke kartong i tillegg!
Her kan du bestille det du måtte trenge og du - legg merke til at Vibekes rammer også har kommet i stempelform *jubel*

Juleinspirasjon får man aldri nok av og jeg er i startgropen med juleproduksjon 2011 så her i bloggen vil ''Juleinspirasjon'' albumet rulle øverst helt frem til jul. Denne vil jeg fylle opp kontinuerlig for å forhåpentlig gi deg noen ideer i den travle tiden frem til nissen banker på døren ;)

2 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Så herlige - alle sammen!!
Digger det du lager, det vet du jo!
klemme på :)
(også så snedig med den rullende jule"filmen" da)

eva i Aten sa...

Så fantastiskt fina kort och andra saker du fixar, Maria! Har lånat en bild av dig idag...
Ha en fin dag!
Kram