4. des. 2011

Desmberutfordring hos Scarappiness

Det jules gåde her og der, mange har det travelt og klarer knapt å tenke på konkurranser. Men det er sikkert også noen som elsker det travle...eller roen etter å allerede ha gjort de fleste forberedelsene og trenger en utfordring?

Vi designteamet hos Scarppiness har utfordret hverandre til å lage et prosjekt det rødt er hovedfargen. Vi må også bruke en nisse eller to og noe slags blonder. Jeg fikk en lekker pakke fra scrappiness med breeeed blondebit, enda en blonde og et bånd med ''god jul'' på. Jo... og noen ark med nisser på. Jeg tror de lo godt når de pakket denne fete blondebiten oppi for de vet hvor godt jeg ''liker'' sånt ;) Det eneste jeg klarte å tenke på når jeg så pakken var: gardin! Og julegardin ble det. Om den er noe fin kan vel diskuteres men jeg vil gjerne ha for forsøket!




Ønsker du også å være med på desemberutfordringen, ta en titt her der du også kan finne masse fin inspirasjon til diverse juleprosjekter. God advent!

Ingen kommentarer: