22. des. 2011

En julehilsen i siste liten

 

Det er bittelille julaften, den verste bulkedagen i året, dagen da alle løper rundt og stresshandler…sies det

Jeg har bare hørt om –og sett fra de som tar det helt med ro, lar seg ikke stresse av hverken smørkrisa, julevasken eller gaveshoppingen og har for det meste kontroll over det som skjer om par dager. For jula kommer jo – uansett !

For dere som likevel kjenner litt på stresset og kanskje har funnet ut at dere har par venner som ennå ikke har fått julekort så kommer det par tips her, virkelig i siste liten: to enkle kort i ekte Poppy Design stil som du kan gjøre ferdig i en fei og glede noen du er glad i!

 

IMG_0054[1]

IMG_0053[1]

Disse bildene er virkelig i siste liten: kameraet er tomt for strøm så iPhone måtte duge denne kvelden. Håper jeg er tilgitt?

Jeg vil benytte anledningen til å takke alle dere som er innom og leser og mine gode venner og bekjente en god jul og alt det beste i det nye 2012.!

3 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Herlige PoppyMaria-kort!!

God jul snuppa, kos dere masse!
Klemmer

sisla sa...

Kjempeherlige kort Maria, du er så flink til å lage delikate kort uten for mye pynt på. Ha en fortsatt fin romjulstid og så ønsker jeg deg ett skikkelig godt kreativt scrappeår.
Nyttårsklem fra meg ;-)

Turid sa...

Så herlige kort og andre prosjekter du har laga til jul!
Håper du har hatt fine juledager!
Gleder meg til å se hva du tryller frem i 2012.
romjulshilsen fra Turid :)