11. feb. 2012

Poppy Design nytt

 

Etter en ganske så kreativ helg med Poppyjentene er det ikke måte på hvor mange greier vi har rukket å lage. Ikke bare AJs – det ble tid til noen kort fra den nyeste kolleksjonen fra Poppy Design til Panduro.

Vi fikk hektet Marianne på embossing, det er ikke verst bare det! … og når jeg tenker meg om så er ikke jeg heller så flink til å bruke embossing? ‘’Love’’ kortet skrek etter litt struktur og det er utrolig hva man får til med blodrød embossing fra Tim Holts og litt rødt glitterlim. Glitterlim ja…det er jeg visst heller ikke brukt så mye av men bruker man det på ‘’riktig’’ måte kan det gjøre underverker synes jeg.

Jeg skriver som kjent ikke materiallister så bare spør om det er noe du lurer på. Ha en fortsatt fin helg og til dere mødre: håper dere får en finfin dag i morgen!

DSC_0118

DSC_0106

DSC_0112

2 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Herlige kort og bare elsket det med den røde rammen!! Ble jo knallstilig!
Og tusen takk for at dere smittet meg :D

Pauline sa...

Det øverste kortet var jo kjempestilig!! :-D