27. feb. 2012

Rooosa

 

Vibeke kan rosa synes jeg… Jeg er ikke så veldig rosa av meg men når jeg først skal trå utenfor min ‘’comfort-zone’’ så gjør jeg det trygt med noen Rozza Poppy ark. Eller, det er strengt tatt Panduroserien dette arket er tatt fra . Skyen er fra Vibekes stempelserie og denne finner du i Epla butikken hennes.

Tenkte faktisk litt på konfirmasjon når jeg var ferdig med det. Litt morsomt tema til konfirmantkort…de som er på vei ut i ‘’de voksnes verden’’ forlater også noen ‘rosa skyer’ når de nå skal møte utfordringene som kommer…

 

DSC_0110

Ønsker deg som er innom og leser en flott uke!

1 kommentar:

Marianne/skorpionen sa...

haha...morsomme tanker du. Min fjortis, snart konfirmant svever garantert på sine råååååsa skyer og lander neppe med det første :D
Herlig kort Maria!