26. feb. 2012

Scrappiness design

Har du husket å være med på månedens utfordring hos Scrappiness? Det er fortsatt noen dager igjen av kjærlighetsmåneden så la deg utfordre! Og temaet er selvsagt kjærlighet.

Jeg var innom butikken i går for en kjapp shopping og endte vel opp med mer enn jeg skulle….synes det høres kjent ut. Scrappiness har jo som kjent flyttet i større lokaler og det gjør ikke vondt at utvalget er større heller *glis*. Mine to sønner fikk også stor glede av å være med da de gikk ut av butikken med to pakker klistremerker. De har ikke billig stil må jeg si: de har klart å plukke med seg det dyreste de fant men også de lekreste 3D klistremerkene, hehe.  Men DEN gleden av å se de  kose seg i en hel time når de kom hjem og lage kreasjoner til mamma og pappa. Ubetalelig!

Her er min løsning til februarutfordringen. Gled deg til mars!

Februaroppgaven

Materialliste:

Tykk kartong, hvit akrylmaling, Glimmermist ''Midnight blue'', svart akryllmaling, TCW 6x6 template (murstein), BBP Bazzil Chips, Kaizer Craft rub-ons og clearstamps (love), Tim Holtz Distress powder ''fired brick'', og crackle paint ''clear rock candy''. hvit penn, svart tusj og rød Promarker.

 

Ha en strålende dag og takk for besøket!

3 kommentarer:

Broggis sa...

Lekkert som alltid!!
Diger klem.

sisla sa...

Flott, svart, hvitt og rødt er kult.
Ha en fin dag ;-)

Blåmeis sa...

Jeg har stadig vært innom ditt papirhus fordi det du lager inspirerer meg. Nå legger jeg deg til listen på Kvisten.:)