14. mar. 2012

Gammelt nytt for noen...nytt nytt for noen

I februarutgaven av Ett Trykk ble vi i designteamet utfordret med litt av hvert men det som har vært skikkelig baug for meg var å dra til Biltema, kjøpe alutapen og sette i gang med disse alu-prosjektene som det florerer av rundtomkring.

Jeg synes jo at det ser kult ut når andre lager det men det er helt annen vise når Maria skal teste sin tålmodighet med klebrig glinsende greie som krøller seg og helst ikke vil gjøre som jeg vil. (nei, jeg har ennå ikke lært meg tålmodighet selv etter år som småbarnsmamma og diverse andre hverdagslige utfordringer - eksempelvis plastemballasje/gladpack!)

Så til poenget (det er vanskelig å prate seg rundt/bort fra denne skjønner jeg....): jeg har laget mine første alutape-greier og stakkars Ett Trykk som måtte ha disse i bladet, hihi. Meeeeeen, de holdt ut med meg, lukket øyne og jammen kom de på trykk!



Her har jeg lagt litt forskjellige chipboard greier under tapen og så ''dyttet'' tapen på plass slik at disse chipboardene kom fint frem så det ble mye struktur på dette kortet (me like).
(chipboard - hardt sammenpresset kartong)



Denne ble jeg jo nesten litt stolt av! I all enkelhet: klint alutape på kartong, preget på mønsteret, malt og pusset av litt maling sånn at mønsteret i alu kom frem. Vips! Ser at denne litt for ''sart'' for min ellers barnslige stil. Noen som sa at jeg har en myk side? Og at jeg (faktisk) har noe Prima-blomster i boksene mine?




Dett var dett for denne gang! Det kommer mer publiserte kreasjoner etter hvert..

4 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Hihi....må bare flire litt av deg og måten du skriver på :D Ikke av det du laget da, for jeg liker det. Liker alt du lager jeg ♥

Maria sa...

Haha, ro...ro til fiskeskjær Marianne! Takk snuppa <3

Sylvia sa...

Jeg synes også dette var flotte saker som du bør være stolt av:-))

ellen.fossli sa...

WOW WOW, disse alumtape kortene var bare helt nydelige. og anderledes. Digget de, måten å bruke tape og farger er bare så bra <3