12. mar. 2012

Nye tider...


Det skjer som sagt mye i det siste og en del av det er at jeg nå revurderer hvordan jeg bruker min fritid. Livet er i stadig forandring og jeg kjenner at jeg også forandres ettersom tiden går. En god forandring...med påfølgende go´følelse.

Jeg kjenner at jeg elsker alderen min og på mange måter elsker det å bli eldre (nei hør her...det høres ut som at jeg runder 80!?). Det er godt å ikke bry seg så mye om hva andre mener om ting jeg sier, gjør eller har på meg. Ikke at jeg føler at jeg blir analysert, folk har mye annet å tenke på enn min oppførsel og nykker, men jeg tror de fleste forstår hva jeg snakker om når jeg sier at denne følelsen av indre ro og tilfredshet er deilig!

Jeg har tatt noen avgjørelser i det siste. Det ene er at jeg har trekt meg ut av designteamet til Ett Trykk. Det var i utgangspunktet en avtale på ett år og det året jeg har hatt hos de har gitt meg utfordringer jeg aldri hadde kastet meg ut i selv, samt at jeg har blitt kjent med en gjeng fantastisk inspirerende damer! Ett Trykk er et blad i stadig utvikling og jeg gleder meg til å følge med videre :)

Aprilbladet 2012 er det siste bladet der jeg er blant designere:


En annen avgjørelse, tatt for bare par dager siden er at jeg nå stenger min lille nettbutikk på Epla. Epla har nå økt sine gebyrer såpass at det for meg blir ulønnsomt å drive butikk der. Det har fra før av vært på grensen men, men - det var moro så lenge det varte. På en måte er det godt. Jeg har allerede noen faste ´shoppere´ og på den andre siden er det OK å rydde mer tid til det kreative istedet for å bruke timer på å legg ut produkter. Akkurat nå er det ´ópphørssalg´´så om du velger ´´personlig oppgjør´´som betalingsmetode, får du 13,- avslag pr. produkt.

Såh - to epoker avsluttes. Ikke med sorg, men med glede - for det som har vært OG det som kommer!
Takk for at du har holdt ut med melankolske (?) blogging i dag!
Ha en fin uke!

3 kommentarer:

Åshild sa...

*klemklemklemklem*

Marianne/skorpionen sa...

Greit med litt opprydding og selvransakelse :)

Gleder meg til å se dine siste bidrag i Ett Trykk, synes jeg så noe i teaseren som er lagt som så veldig spennende ut!!
God klem til deg!

Maria sa...

Takk Åshild, you are the best!

Marianne: var ikke teaseren av forsiden? Tror ikke jeg er med der denne gangen så nå kan du lure (tihi)