22. mar. 2012

Poppydesign Påske blogghopp

Velkommen til Poppydesigns Påske blogghopp!

Hvis du kom hit fra Poppydesign bloggen så er du på rett spor. Hvis ikke? Gå tilbake til Poppydesign og start derfra.


Slik gjør du:

1. Besøk alle bloggene på lista. Lista vår er jo ikke så lang, så skal vel kunne gå greit? Sørg for å legge igjen en kommentar i hver blogg. Dette er den eneste måten vi kan sjekke at du har vært å besøkt bloggen. Legg deg til som følger av bloggene om du ikke er det fra før. Det er masse herlig inspriasjon å se, så det viktigste er å kose seg på påskehoppen!

2. I hver blogg er det et hemmelig ord. Samle sammen alle ordene i bloggene. Disse danner tilslutt en setning. Så du må innom alle bloggene for å samle ordene.

3. Til slutt hopper du tilbake til Poppydesign bloggen. Fortell oss om hva du syntes om påskehoppen vår og skriv da den hemmelige setningen for å være med i trekningen av premien.



***



Som sagt så skal du også få med deg litt påskeinspirasjon på veien og her kommer mine kreasjoner. Jeg får meg sjeldent til å lage påskekort så jeg ender alltid opp med et eller annet altered prosjekt til slutt. Eggetema er jo det mange forbinder påsken med så her kommer en eggkartong som endte opp med å se litt ut som Dolly Duck? Vi i Poppy Design fikk oss en god latter når jeg viste denne til jentene for første gang..







Eggekartongen er malt med hvit Geso (kan bruke vanlig hvit akrylmaling) for så å bli fargelagt med gul og rød Promarker tusj. Rammen på toppen er satt sammen av tre trykk med Poppys rammestempel. Påskeeggene på toppen er klipt ut for hånd og tusjet med Promarkere. Så limte jeg på par fjær og vips så fikk Dolly litt hodepryd også...








Dette egget er vanlig påskeegg kjøpt i butikken som jeg først malte med hvit maling og så ''kledde'' med servietter fra Poppy. Jeg brukte dette båndet på kanten for å matche det rosa og gi en helhet. Noen av stjernene er forsterket med svart tusj. Den andre halvdelen er malt med gul maling og stemplet med ''Fugl på gren'' stempelet fra Poppy Paper + fått en tekst med 3D alfabet som jeg ikke husker navnet på.



http://www.blogger.com/img/blank.gif

Håper denne runden har vært inspirasjonsrik og ønsker deg god tur videre i Poppy - turnéen :)






Mitt hemmelige ord er: ER



og neste du skal besøke er Marianne

13 kommentarer:

Yasmin sa...

digger den eggekartongen din! Den ble bare så morsom!! :) Hopp hopp Maria! :)

Vibeke Spigseth sa...

Hoppeti hopp!

Digger Dolly jeg altså :-) Og egget ble kjempetøft!

Skjønner det blir en fargerik og morsom påskefeiring hos dere!

Klem

Lakrisstang sa...

Stilig eggkartong!! <3

Linda's Dillerier sa...

Herlig Dolly kartong. Utrolig stilig, takk for det hemlige ordet :-)

Belinda sa...

Herlig påskeinspirasjon. Digger påskeegg:)

Marianne/skorpionen sa...

digger Dolly :D
God påske vennen!

Therese sa...

Herlig! Digger eggekartongen din og det lekne uttrykket ditt :)

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Kjempeherlig inspirasjon ♥

Ha en herlig og kreativ søndag!

Klem

-Aina- sa...

Fantastisk herlig eggekartong♥
Så lekent og sprekt, egget var også utrolig stilig♥
Da hopper jeg videre

Calathea sa...

Egg kartongen ble kul den, er ikke alle som kan skryte på seg en Dolly kartong. Spreket med farger. Kjempe stilig. Og artig med litt påskehopping også, så nå får jeg hoppe videre :)

Calathea sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
ellen.fossli sa...

Så kul eggekartong :D Digget den :)Morsom blogg du har, og så utrolig masse fint. Gleder meg til å følge deg :)

Da hopper jeg videre :) HOPP HOPP <3

Wenche sa...

Haha, for en superherlig eggkartong. Tusen takk for flott inspirasjon.