29. mai 2012

Litt av hvert


Dagene flyr avgårde og jeg oppdaget nettopp at det er en stund siden jeg har lagt ut noe nytt. Våren er travel tid og dette gjentar seg hvert år: det er så mye som skjer at jeg håper at alt går som det skal for det kommer vel til et punkt der jeg lurer på om jeg virkelig har styring på alt. Jeg sa ´´styring´´ikke sant? Ikke kontroll......... ?

Ovennevnte betyr ikke at jeg ikke scrapper da. DET finner jeg alltids litt tid til :) Konfirmasjon har vært altoverskyggende tema den siste måneden og jeg lurer stadig på hvorfor jeg ikke forbereder meg bedre før hver sesong. Det blir det samme som med julekort: de blir laget i siste liten!

Her kommer to kort bland mange flere som ble produsert i det siste. Korte til Julie er bestilling til konfrmantjente og det andre er til min kjære Svigerinne som fylte rundt år for ikke lenge siden :)







5 kommentarer:

Yasmin sa...

Kjempe søte kort Maria! Digget det orange du hadde lagt på kortet til synnøve! Gjorde kortet så varmt og herlig:)

Kari sa...

Så flotte kort du har laget!
Herlige farger og så blir det så personlig med navnene! Nydelig ramme rundt Synnøve også.

Ønsker deg en fantastisk dag!
Klem Kari

Marianne/skorpionen sa...

Nææææææ scrapper du??? LOL
Herlige kort og likte utrolig godt kortet til Synnøve!
klem til deg fra meg

Maria sa...

Marianne, det kan vel strengt tatt ikke kalles scrapping. Hm....´´periodevis papirsjauing´´kanskje?

Lene sa...

puh....såå godt å se at det er flere enn meg som har hatt det "litt" travlet i det siste. Men det var utrolig koselig å se hva du har laget - jeg digger stilen din!