12. mai 2012

Play hard or go home


Noen ganger blir man inspirert av omgivelser, gjenstander, interiørblader eller andre scrappere. Innimellom skjer det at jeg gjerne lar meg inspirere av mennesker..

Når dette kortet ble laget, kom inspirasjonen både fra de flotte jentene som har satt i gang prosjektet - og selve mottaker. Ei av våre instruktører på Spenst Moss slutter i disse dager og skal ut i verden for å prøve seg som DJ. Hun har en smittende energi som har gjort inntrykk på mange av oss som har vært på hennes timer og siden det ikke er lett å starte på nytt sted og ny karriere, ble det satt i gang et prosjekt for å samle inn en liten gave som hjelp til startbudsjettet. I den forbindelse ble jeg bedt om å lage et kort.

Dette var både utfordrende og morsomt. Hvordan formidle både ´´lykke til med det du skal i vei med, vi ønsker at du skal lykkes´´ -og kyniske ´´nei vet du hva....dj livet er sikkert ikke sååå moro, fint om du ombestemmer deg og fortsetter som instruktør?´´.

Men hold an....jenta kommer jo sikkert igjen så jeg bestemte meg for at dette kortet ikke skal være til en ´´begravelse´´ men til en FEST! Så - frem med farger ( visste ikke hvilken som var favoritt men hun har en lilla blog ). Bakgrunnen er laget som en murvegg (hun spiller innimellom på et utested i en murbygning ) Glitteret i bokstaven D og noten som J er jo på sin plass og resten er sånt som bare kom naturlig på. Utrolig morsomt med et sånt prosjekt OG med en takknemlig mottaker som på slutten av torsdagstimen svettet noe veldig fra øyne )?( når hun mottok gaven, kan jeg si meg både rørt og fornøyd :)

...og beskjeden ´´Play Hard Or Go Home´´trendier vel ikke tolkes sånn veldig ?

Jeg er straks klar for siste trening med DJ Linda (for denne gang) og til dere som er innom og leser: ha en fortreffelig helg!












5 kommentarer:

Med kjæleik til livet sa...

Kor flinke du er ;)
Dumt du ikkje kunne komme til Geiranger...

Monikasmil

Yasmin sa...

Så utrolig stilig kort Maria! Ordentlig herlig! :)

Linda sa...

Tusen hjertelig takk Maria!!
Kortet og gaven og ikke minst dere traff rett i <3 ! :)
Utrolig glad for å kunne ta med meg dette kortet og "take your passion & make it happen" til Sverige, som skal få ÆRESPLASS i leiligheten!

aina sa...

Fantastisk, jeg digger det! Og herrrlig tekst!
Ønsker deg ei god helg :-))

Therese sa...

Steike så kult!