29. aug. 2012

Noen konfirmasjonskort


Jeg er mer vant til at konfirmasjonskortrushet (nytt ord!) kommer i april/mai men at det skulle komme nå i august hat jeg ikke forventet. 
Tidene forandrer seg tydeligvis. Helt i orden for meg, det holder meg litt skjerpet på det området for det er ikke alltid like lett å lage noe til en kravstor konfirmant. Jeg prøver å ikke tenke på alle ungdommene som står ved konfirmasjonsbordet og kommenterer ´´se på det dera...erre lissom kult?´´

Trøster meg med at det alternative triste (svindyre) synet på bokhandlene ikke gir meg særlig sterk konkurranse.. 

Her kommer de tre siste kortene som er laget på bestilling. Alle inneholder noe som kjennetegner konfirmanten, enten det er stil, fargevalg eller noe man brenner for. Som f.eks. Justin Bieber.

Er det ´´lov´´å si Belieber? Jeg var litt usikker på den. Har hørt utrykket men ble plutselig usikker på om det er noe man kaller en ´´blodfan´´eller om det er mer et ord man bruker for å erte fansen?
(...heldigvis er de bokstavene lette å ta av!) 














Ingen kommentarer: