20. sep. 2012

Til to jenter...


Jeg elsker kombinasjon en av brunt og rosa. Kortet til lille Miriam som fyller 1 år har akkurat disse fargene og jeg koser meg hver gang selv om jeg ikke er så ´rosa´av meg. 
Det andre kortet er til ei jente som fyller 7 år så det ble litt sprekere. Jeg har ikke mange puncher men sommerfuglpunchen fra Melissa Frances er bare helt nydelig! ...og så anvendelig :)

Er det noe med kortene du lurer på så er det bare å spørre, jeg er ikke så flink til å skrive materiallister kjenner jeg. Arket på Miriams kort er Vibeke Spigseths (Poppy Design)

Ha en strålende helg og takk for at du er innom og titter ;)



Ønsker du å se større bilde, så er det bare å klikke på det :) Bestemte meg for å bruke collage-funksjonen i Picasa denne gang, skikkelig moro! Er vel en smule inspirert av Instagram og InstaCollage i det siste ja...

Ingen kommentarer: