12. okt. 2012

Gjestedesigner!

Hei og hopp!

Tenk så stas, jeg har blitt invitert til å gjestedesigne hos Andrine & Marens Landhandleri!! Den kule butikken med masse rart i, spes. sånt ''rart'' som jeg liker :)

Jeg fikk en kul pakke og en utfordring: å lage noe med pinweels! Det eneste jeg hadde i hodet var vifter, så jeg startet med det, hihi. Denne er allerede testet ut av mine gutter som synes den var effektiv men ikke så veldig guttete. Jeg elsker å se på luftballonger og pinweels istedet for ballong er vel en god idé?

Følg med, mer kommer fra denne gjesteopptreden om ikke lenge ;)

Ta deg tiden til å besøke bloggen og nettbutikken til Andrine & Marens, det gir garantert MYE inspirasjon OG shoppeglede!





2 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Så utrolig stilig!!! Gratulerer så mye som GD!
klem

Ida / Little sa...

Knææææsjt!!!!! :)) og hurra for oppdrag :))