3. nov. 2012

Gjestedesigner part two og litt nyheter


Gjesteopptreden nærmer seg nå slutten og resten av tinger og tanger som er laget for spreke Andrine & Marens Landhandleri kan nå vises frem :) 

Her har jeg gått litt utenfor min comfort-zone og laget ´´AJ ala Maria´´(funker ikke vettø, blir for enkelt når jeg lager det, hehe) men moro var det! Å ramme det inn gir det ekstra mening og en ny dimensjon. Plutselig kan jeg henge det på veggen og synes at ´´jo, AJ er ikke så verst...og ikke blomster heller?)

Derfor klinte jeg på blomster på kortet også! Som sagt. ANMA har jo så mye sprekt at de får blomstene også til å virke morsomme for meg å bruke. 

Jeg DIGGER stempelet med den lettere apatisk/drømmende gutten med et hjerte på genseren så jeg plasserte ham i lettere abstrakt-romantiske omgivelser og filosofisk button med ´´livet er herlig´´, også fra ANMA. 

Her er hva jeg har laget :







Og så litt nyheter: jeg har bestemt meg for å melde meg ut av Scrappiness designteamet. Det er ingen mistrivsel eller feider som er årsaken altså, men ren prioritering av tid. Avgjørelsen var det veldig vanskelig å ta.... :(
Jeg har i flere år designet for flere samtidig. I løpet av denne tiden har jeg også prøvd å få til en Ole-Brumm løsning: ´´ja takk begge deler´´: jeg ville både designe for flere OG lage noe bare til egen fornøyelse. Jeg oppdaget etter hvert at det ikke lot seg forene for min del. Jeg har to barn, deres skole og fritidsaktiviteter, trening, fulltidsjobb og liker å ha litt fritid i tillegg og bare sløve på sofaen.. Dette er sikkert ikke ukjent puslespill for flere av dere som leser ;) Jeg kommer fortsatt til å hjelpe til om Scrappiness trenger det men vil fortsette fast som designer for Vibeke Spigseth og hennes Poppy Design.  

Følg med, om ikke lenge: mannekort, Movember og inspirasjon til farsdag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Whаts up агe usіng Woгdρгess fοr уour blog platform?
Ӏ'm new to the blog world but I'm tryіng to
get staгted anԁ set up my οwn. Do you need any сoding knoωlеdge to make уοur
οwn blοg? Any hеlp would be greatly apρreсiated!


Feеl free tо surf to my wеb blog:
Http://www.minecraftworldexchange.com